Twoje dokumenty księgowe w naszym wirtualnym biurze

niedroga księgowość w wirtualnym biurze


Do naszych klientów bardzo często listownie przychodzą faktury VAT z dokonanych na firmę zakupów.

Posiadamy więc księgową z licencją Ministerstwa Finansów, która może każdego miesiąca zająć się Twoją dokumentacją księgową. Włada ona biegle językiem angielskim.

Oczywiście korzystanie z wirtualnego biura nie obliguje nikogo do korzystania z naszej księgowej czy prawnika. Jeśli masz ochotę korzystać z biura rachunkowego, które znajduje się gdzieś w Polsce
( w Katowicach są bardzo tanie biura rachunkowe - można im posyłać księgowość kurierem )
lub gdzieś w Warszawie np. Tax Care to nie robimy z tego żadnego problemu.
W dalszym ciągu oznaczać to może kompletny brak Twoich wizyt w naszym biurze wirtualnym. Wykupując abonament z otwieraniem i skanowaniem korespondencji skany faktur mogą być wysyłane do Ciebie
na e-mail a jak tylko się skończy miesiąc to faktury wyjmiemy z korespondencji i wyślemy listem poleconym lub kurierem do Twojego biura księgowego.

Jednym słowem działamy pod hasłem : Chcesz odwiedzać biuro wirtualne to zapraszamy. Nie masz czasu w ogóle do nas przychodzić - damy Twoje faktury z korespondencji do naszej księgowej lub wyślemy do dowolnego biura rachunkowego w Warszawie lub w Polsce w uzgodniony wspólnie sposób ( poczta, kurier, itp. ).

W sprawach podpisywania umowy o prowadzenie ksiąg rachunkowych należy umówić się wcześniej za pomocą e-maila lub do nas zadzwonić.


Poniżej cenniki naszej księgowej

Rabat 20% dla wszystkich nowych klientów przez pierwsze 3 miesiące !!!
Dodatkowo stosowane są rabaty za terminowe płatności, które ustalamy indywidualnie.

Dobra wiadomość dla spółek w organizacji lub martwych - obsługa martwych spółek od 50 do 150 zł w zależności od ilości spraw związanych ze spółką.
Dopuszczona jest możliwość przesyłania skanów dokumentów, jeśli nie przyszły one do naszego biura pocztą.
W takim przypadku dokumenty oryginalne należy dostarczyć lub przysłać niezwłocznie listownie.

Cennik dla działalności gospodarczej

1. Prowadzenie książki przychodów i rozchodów
- do 6-ciu dokumentów 180,00 zł
- do 12-tu dokumentów 280,00 zł
- do 25-tu dokumentów 330,00 zł
- każdy następny dokument ( powyżej 50 dokumentów – rabat ustalany indywidualnie ) 5,00 zł
2. Prowadzenie ewidencji VAT i sporządzenie deklaracji 50,00 zł
3. Roczne rozliczenie podatkowe 80,00 zł
4. Konsultacje w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej / 1h 60,00 zł

Cennik dla spółek z o.o.

Dobra wiadomość dla spółek w organizacji lub martwych - obsługa martwych spółek od 50 do 150 zł w zależności od ilości spraw związanych ze spółką.

1. Prowadzenie ksiąg handlowych przedsiębiorstwa - opłata stała, od 250,00 zł
( ustalana indywidualnie, w zależności od charakterystyki przedsiębiorstwa )
2. Opłata zmienna :
- do 10 dokumentów ( ryczałt ) 430,00 zł
- do 20 dokumentów ( ryczałt ) 630,00 zł
- powyżej 20 dokumentów 800 zł + za każdy następny dokument 6,00 zł
( rabat : powyżej 50-ciu dokumentów )
3. Raport kasowy / wyciąg bankowy – każde rozpoczęte 50 dokumentów 50,00 zł
4. Opłata z tytułu sporządzenia bilansu - średnia miesięczna wartość usługi, nie mniej niż 0,03 - 0,06 % rocznego obrotu
5. Przygotowanie bilansu do badania 30 – 60 % średniej miesięcznej wartości usługi
6. Konsultacje w zakresie prowadzonej księgowości i działalności gospodarczej / 1h - 100,00 zł

Rozliczenie pracowników i ZUS

1. Rozliczenie ubezpieczeń ZUS właściciela 30,00 zł
2. Sporządzenie i rozliczenie listy płac ( 1 pracownik ) 60,00 zł
3. Rozliczenie zwolnienia lekarskiego 20,00 zł
4. Rozliczenie umów zleceń bez ZUS – ( następne w roku dla tej samej osoby -50% ) 40,00 zł
5. Rozliczenie umów zleceń z ZUS – ( następne w roku dla tej samej osoby -50% ) 65,00 zł
6. Prowadzenie całości spraw kadrowych pracownika ( 1 osoba ) 50,00 zł
7. Sporządzenie rozliczenia rocznego PIT-11 / PIT-40 / PIT-8 50,00 zł
8. Konsultacje w zakresie rozliczeń pracowniczych i ZUS 100 zł / h

Opłaty dodatkowe

1. Rejestracja w Urzędzie Skarbowym, ZUS; zmiana danych w US, ZUS ( rabat 50% ) 80,00 zł
2. Odbiór dokumentów w siedzibie klienta ( każdorazowo ) - bezpłatnie
3. Dojazd księgowej ( każdorazowo ) pod jakiś inny warszawski adres - 100 zł
4. Reprezentowanie przed urzędem skarbowym, ZUS i innymi instytucjami – w cenie usługi, czyli 0,00 zł
5. Prowadzenie i rozliczanie amortyzacji środków trwałych 10,00 zł
+ za każdy środek trwały 2,00 zł
6. Upomnienie z tytułu nie dokonanej płatności, bądź niedostarczonych w terminie dokumentów 25,00 zł

Prace niestandardowe

( korekty z winy zleceniodawcy, noty korygujące, odsetki i inne )
Jeśli nie mieszczą się w limicie konsultacji bezpłatnych rozliczane są wg stawki godzinowej 100zł / h.


Podawane ceny są netto. Stawka VAT 23%.