Co daje biuro wirtualne w Warszawie ?

Przedsiębiorstwa zlokalizowane w Warszawie odpowiadają za kilkanaście procent krajowego PKB, kilkaset firm zatrudnia w stolicy prawie milion pracowników – Warszawa jest najbardziej rozwiniętym gospodarczo miastem w Polsce.
Nic więc dziwnego, że już sam warszawski adres widniejący przy nazwie naszej firmy budzi prestiż i pozytywnie wpływa na sposób jej postrzegania.

Kontrahenci jeszcze przychylniejszym okiem będą spoglądać na naszą działalność, jeśli adres biura będzie wskazywał lokalizację atrakcyjną, centrum, gdzie w prosty sposób można dostać się zarówno samochodem, jak i transportem miejskim.
Nasza firma oferuje wirtualne biura zlokalizowane na Alejach Jerozolimskich i na ul. Mazowieckiej.
Pierwszy lokal znajduje się w odrestaurowanej, zabytkowej kamienicy z 1912 roku, nieopodal Dworca Centralnego i Złotych Tarasów. Drugie biuro zlokalizowane jest na ul. Mazowieckiej, na której większość kamienic ma charakter biurowy.

Do najważniejszych zalet wirtualnego biura można zaliczyć :

  • niskie opłaty za czynsz i media – niezależnie od tego, z usług jakiej agencji będziemy korzystać, opłaty za wirtualne biuro będą dużo mniejsze niż czynsz za pomieszczenie stacjonarne,
  • oszczędność na zakupie wyposażenia – nie trzeba przejmować się wyposażeniem biura, gdyż wszystko jest już na miejscu,
  • usługi sekretarskie, biurowe i księgowe – agencje zapewniają odbiór, skanowanie i przekazywanie dokumentów drogą mailową lub tradycyjną pod wskazany adres,
  • sale do wynajęcia – wiele agencji oferujących wirtualne biuro proponuje również pomieszczenia do wynajęcia. W naszej ofercie są sześcio- i ośmioosobowe wyposażone sale, idealne do spotkań z kontrahentami i szkoleń w stolicy,
  • kontrole skarbowe – wszystkie kontrole skarbowe przeprowadzane są w naszym biurze.



Jest to dobre rozwiązanie dla osób, które nie potrzebują stacjonarnego miejsca pracy, a jedynie prestiżowego adresu do rejestracji firmy. Z wirtualnych biur korzystają jednak nie tylko freelancerzy – jest to wygodna opcja również dla start-upów, sklepów internetowych, agencji marketingowych czy małych i średnich firm otwierających nowe oddziały.