Problem z kurierem DPD w grudniu - al. Jerozolimskie
Uprzejmie informujemy, iż w grudniu 2016 roku występuje problem z kurierem DPD chodzącym pod adres al. Jerozolimskie
85 lokal 21, Warszawa.
Kurier ten wymyślił sobie, że nie będzie wchodził do biura z przesyłkami.
Przesyłki w formie koperty wciska do skrzynki pocztowej, wpisując jako odbiorcę nieznane nikomu w wirtualnym biurze nazwisko.
Wciskając kopertę do skrzynki zgina ją na pół, więc jeśli coś będzie w środku to zostanie zniszczone.
Jeśli ma on do dostarczenia paczkę to niestety paczka nie wchodzi do skrzynki.
Wtedy kurier ten wpisuje "odmowa odbioru paczki".
15-ego grudnia jeden z klientów, który zwykle dostawał bez problemu paczki kurierskie pytał się nas czy myśmy mu nie odebrali paczki, gdyż w systemie jest wpisane "odmowa odbioru".
Okazało się właśnie wtedy, iż to DPD i kuriera tego w ogóle nie było z paczką.
Jest to fałszowanie rzeczywistego stanu rzeczy i brak jakiegokolwiek poszanowania pracy.
Rozumiemy, że praca kuriera jest ciężka i mało się na niej zarabia, ale nie oznacza to, że należy wciskać przesyłki
kurierskie do skrzynki, fałszować nazwisko odbiorcy, albo fałszować, że paczkę nie chciał nikt odebrać.
Jest to także nie fair w stosunku do firmy DPD, gdyż przecież firma ta musiała zainwestować pieniądze, by otworzyć
w Polsce oddział, kupić tym kurierom samochody i ubrania, zlecić firmie informatycznej system obsługi itp.
Przecież ten kurier nie musi nieść tej paczki spod Warszawy na plecach tylko korzysta z zainwestowanego przez kogoś kapitału.
Poniżej nasza reklamacja do DPD :
reklamacja DPD
Klient, który ma wpisane w systemie DPD "odmowa odbioru paczki" również obiecał zrobienie awantury w DPD, tylko że drogą telefoniczną.