Od lutego 2015 r. nowy panel klienta

Od lutego 2015 r. nasza firma VSL-System zdecydowała się uruchomić nowy, lekko zmieniony panel
dla klientów wirtualnego biura.

W szczególności przyczyną zmiany była chęć rozdzielenia wykazu faktur od wykazu rozrachunków.

Około rok temu przeszliśmy na konta indywidualne mbank, więc mieszanie faktur z wpłatami było mało czytelne i niepotrzebne, i wynikało ze starego podejścia oznaczeń przy fakturach "opłacona / nieopłacona".
Jak nasi stali klienci wiedzą zamiast tych oznaczeń mamy od roku saldo i rozrachunki, co aż samo prosiło się o rozdzielenie od listy faktur.

W tym artykule omówimy pokrótce poszczególne funkcjonalności nowego panelu.

Wrażliwe dane ze zrzutów ekranu zostały wymazane.

Po słowie "Witaj" znajduje się login użytkownika, który się zalogował do panelu.


Zakładka Start - tutaj znajdują się podstawowe informacje.
Na górze ekranu można zobaczyć dane swojej firmy, na podstawie których wystawiona zostanie kolejna faktura. Zakładając nową spółkę najczęściej nie ma ona numeru NIP. Warto więc za jakiś czas się zalogować, aby poinformować nas, że mamy dopisać numer NIP i jaki ten numer jest.
Prosimy nie wymagać od nas, iż ktoś z naszej firmy będzie każdego dnia w google sprawdzał
czy Państwa firma ma już NIP i jaki on jest. Wystarczy nas o tym po prostu poinformować
po uzyskaniu NIP, tak samo jak informujecie Państwo każdego innego swojego kontrahenta
np. bank czy stację benzynową.

Zmiana email i telefonu - 2 przypadki :

1 ) jeśli Państwa firma nie podała do umowy żadnego adresu email :
- musicie Państwo napisać do nas list ( przynieść do biura kartkę ) z podaniem emaila, który mamy wpisać i podpisem osoby z zarządu Państwa firmy - czytelny podpis. Nie dopiszemy wiec komuś emaila na podstawie przysłania nieokreślonej wiadomości email z niewiadomego źródła, albo telefonu niby z Państwa firmy, czego nie da się w żaden sposób zweryfikować.

2 ) jeśli Państwa firma podała do umowy adres email, ale chcecie go Państwo zmienić
lub dopisać kolejny email :
- należy to zrobić tylko i wyłącznie korzystając z zakładki w panelu klienta Inne > Kontakt.
Jeśli Państwo nie macie hasła do panelu to można do nas zadzwonić, podać nazwę swojej firmy i wtedy osoba, która odbierze telefon wyśle na Państwa dotychczasowy adres email nowe hasło.
Daje to gwarację, iż prośbę o zmianę czy dopisy wyślą osoby posiadające dostęp do starego adresu email, na który został posłany reset hasła. Proszę nie dzwonić do nas i nie mówić "Pani mi zmieni email,
bo przecież wiadomo, że ja to ja".

Obsługa biura wirtualnego nie ma dostępu do zmiany email i telefonów klientów.
Ma jedynie podgląd na emaile i telefon bez opcji ich zmiany.

Dalej, na środku ekranu znajdują się wszelkie dane do wykonania wpłaty za usługi wirtualnego biura. Przypominamy, iż każdy klient posiada swoje własne konto w naszej firmie.
Podobnie rzecz się ma płacąc do wspólnoty mieszkaniowej czy też rachunek za komórkę.
Na dole ekranu - baza wiedzy, czyli sekcja w której prezentujemy linki do tych części naszego serwisu,
w których są różne nowe informacje zarówno z życia wirtualnego biura jak i z życia urzędów,
pod które podlegamy np. opis zmian w krs, kwestia abolicji w zus, itp.

zakładka start nowego panelu klienta

Zakładka Poczta - tutaj znajduje się lista posyłanych do Państwa wiadomości.
W 99 % przypadków wiadomości te dotyczą odebranej w biurze dla Państwa korespondencji.
Nie posyłamy spamu, ale możemy wysłać tym kanałem np. wypowiedzenie za brak wpłat.
Jeśli Państwa pakiet jest ze skanowaniem to oprócz wiadomości tekstowej wyświetla się słowo "załącznik" zamiast słowa "brak". Wiadomość może mieć do 5 załączników.
Pod słowem "załącznik" jest link do jego ściągnięcia. Załączniki posyłamy zawsze w PDF.
Oprócz tego, że wiadomości i załączniki są w panelu, są oczywiście posyłane na Państwa email / emaile podane w umowie, także nie ma konieczności, by do panelu się logować.
Lista jest posortowana od najnowszych wiadomości na górze.

poczta

Zakładka Wpłaty - bardzo intuicyjna zakładka rozrachunkowa pokazująca kwoty obciążeń
i kwoty Państwa wpłat na nasze konto oraz licząca saldo, czyli różnicę obciążeń i wpłat.

Najświeższe operacje są na samej górze.

wpłaty

Zakładka Faktury - lista wystawionych Państwu faktur z możliwością ich ściągnięcia w formacie PDF. Najświeższe faktury są na samej górze.
Oczywiście przykładowy ekran ma zawartość fikcyjną - nie wystawiamy nikomu po 9 faktur
o jednej godzinie.

faktury


Zakładka Kontakt - za pomocą tej zakładki prosimy pisać zgłoszenia zmiany email czy telefonu związanego z obsługą Państwa w naszej firmie.
Można też napisać prośbę o zmianę danych na fakturze, podać NIP, który ma być na fakturze.

kontakt

Zakładka Logi - pokazuje czy jest jeszcze ktoś inny oprócz Państwa,
kto uzyskał wiedzę o Państwa loginie i haśle.

Może się tak stać np. gdy ktoś podmieni stronę logowania, podsłucha login i hasło w niezabezpieczonej sieci WIFI, albo gdy oddacie Państwo do KRS / US kartkę z loginem i hasłem wraz z umową najmu.

logi

Zakładka Zmiana hasła - służy do zmiany hasła.
Formularz wymusza, by podać odpowiednią ilość małych liter, dużych i liczb
a całe hasło by miało odpowiednią długość.

zmiana hasła