Problem z awizami Inpost

Wirtualne biuro wstawia ten artykuł na swoją stronę www, ponieważ chce podkreślić, iż stara się pomóc swoim klientom w rozwiązaniu problemów, które tworzą doręczyciele firmy Inpost.

Oto te problemy :

1. Doręczycieli firmy Inpost jest wielu - każdy wychodzi z innego kiosku Ruchu lub sklepu, który to kiosk lub sklep stanowi "placówkę pocztową" Inpost. Każdy z tych doręczycieli przychodzi w różnych godzinach.

2. Żaden z doręczycieli Inpost nie przynosi awiza powtórnego.
W systemie Inpost wpisywana jest data awiza powtórnego. Dla jednej z przesyłek wpisano nawet jako datę 11 listopada 2015 roku, czyli święto. Jest to czysta fikcja. Nikt z Inpost nie pozostawia awiz powtórnych pod adresem al. Jerozolimskie 85 lok. 21.

3. Jeden z doręczycieli firmy Inpost przychodzi wieczorem o godzinie 19-tej,
gdy nie ma już nikogo w biurze. Nasza firma pisała na tą okoliczność reklamację i odpowiedź Inpost wstawiamy na dole tej strony.

4. Jeden z doręczycieli firmy Inpost nie posiada druków AWIZO i prosi nas o jakikolwiek kawałek papieru, na którym wypisuje "awizo". Jak widać na zdjęciu na samym dole strony doręczyciel nie dość, że pisze na zwykłej kartce papieru to jeszcze w dodatku na jednej kartce chciał wpisać dwóch odbiorców awiza. On chyba myśli, że my tą kartkę będziemy jeszcze w dodatku kserować dla każdego odbiorcy z osobna.

Informujemy, że wirtualne biuro odbiera wszelkie listy Inpost lub awiza
( w zależności który klient co sobie życzy )
ale niestety w godzinach otwarcia biura, czyli w godzinach 9.00 - 17.00.
Wirtualne biuro VSL-System oświadcza, iż pracownik w tych godzinach jest w 100% obecny w biurze.
Pracownik ten nigdzie nie wychodzi. Pracownik posiada nawet mini lodówkę w biurze, by nie musiał wychodzić na żadne lunch'e czy w celu zakupu kanapek. Pracownik nie spóźnia się ani nie wychodzi za wcześnie, co jest ściśle monitorowane online. Pracownik wirtualnego biura jest dobrze wynagradzany i pracuje już 4 lata.


W dniu 23 listopada 2015 roku zgłosiła się do nas klientka, która twierdzi, iż nie dostała od nas ani awiza ani listu z KRS. Naszym zdaniem jest to kwestia właśnie tego, iż jeden z doręczycieli Inpost przychodzi około godziny 19tej.
Zazwyczaj wkładał on awiza do skrzynki. Zauważyliśmy jednak, iż drugi z pracowników Inpost nie posiada druków awizo. Możliwe, iż firmie Inpost druki te się obecnie skończyły, nie mają ich na magazynie itp.

Uważamy, iż jest bardzo prawdopodobne, iż ten roznosiciel, który chodzi o godzinie 19-tej w ogóle nie daje już awiza do skrzynki, gdyż po prostu nie ma na czym go wypisać. Nie ma druków, więc nie wypisuje.

O ile roznosiciel, który chodzi w dzień prosi nas o papier do pisania to ten, który chodzi o 19-tej po prostu dzwoni do budynku i skoro nikogo nie ma a on nie ma na czym wypisać awiza to po prostu wraca z listem do kiosku Ruch czy sklepu.

Bardzo prosimy by wszelkie nieprawidłowości zgłaszać do firmy Inpost i nie oskarżać wirtualnego biura o to, że celowo nie odbiera awiz czy listów od Inpost, gdyż myśmy nawet zakupili mini lodówkę, by pracownik w godzinach 9.00 - 17.00 był w 100% obecny w biurze.

Poniżej prezentujemy odpowiedź od Inpost na nasze zarzuty, że doręczyciel powinien chodzić w godzinach pracy biurowej a nie po nocy. Niestety Inpost stwierdza, że doręczycielom wolno chodzić, kiedy im się podoba. Niestety nie jest prawdą, iż są zostawiane u nas jakiekolwiek awiza powtórne. Ani razu żaden z klientów nie dostał jakiegokolwiek awiza powtórnego. Są one jedynie w systemie komputerowym Inpost.

Inpost - odpowiedź - strona 1
Inpost - odpowiedź - strona 2

Poniżej dajemy też kilka awiz Inpost pisanych na zwykłej kartce papieru
- jak widać oni już nie mają druków awiz - to jest kompletna porażka.

super awizo inpost - porażka